אפליקציה לבדיקת צ’קים

בעלים של עסק עם קופה? מפחדים מצ’קים חוזרים? היום יש לכם אפשרות לבדוק צ’ק של לקוח במעמד העסקה! צ’קים חוזרים או צ’קים ללא כיסוי הם בעיה של בתי עסק רבים בישראל. גם אם מגיע לקוח או ספק או גורם עסקי ומעוניין לשלם בצ’ק, בתי עסק רבים מוצאים את עצמם במצב לא נוח ועם חשש כבד שהצ’ק יחזור במועד הפירעון. באמצעות טכנולוגיה מתקדמת הכוללת אפליקציה לבדיקת צ’קים, מערכת ממוחשבת לבדיקת צ’קים לקופה ותוכנת מחשב ייעודית, ניתן לבדוק באחת מהשיטות הללו כל צ’ק של לקוח ברגע שהוא מגיע לבצע את התשלום. 
 
אפליקציה לבדיקת שיקים עם תשובה מיידית להיתכנות פרעון
 
כאשר לקוח מבצע תשלום לבית עסק באמצעות שיק דחוי, הוא משאיר פתח לבעיות גבייה. במידה ואין כיסוי לתשלום השיק בחשבון הבנק של הלקוח, בית העסק לא יקבל את הכסף המגיע לו. אפליקציה לבדיקת שיקים פותרת את הבעיה הזו! בעת התשלום של הלקוח, מערכת ממוחשבת הנמצאת באפליקציה מבצעת את הבדיקה של השיק. במידה ומופיעה בעיה בבדיקה, המערכת תתריע בפניכם ותוכלו להגיד ללקוח שאתם לא מכבדים את השיק. במקרה זה הוא ידרש לבצע תשלום בכרטיס אשראי או במזומן. חשוב לציין שהבדיקה נותנת אינדיקציה מקצועית, אך אינה יכולה למנוע בוודאות שהשיק לא יחזור במועד הפירעון. במידה והוא כן חוזר, חברת הסליקה מזכה את בית העסק. 
 
בדיקת צ’קים און ליין באמצעות תוכנה
 
אם עבודות הגבייה של בית העסק שלכם מתבצעות במקום, ניתן לבצע בדיקת צ’קים און ליין באמצעות תוכנה ממוחשבת במחשב נייח. התוכנה מותקנת במחשב שלכם ובאמצעות שם וסיסמא, תוכלו להיכנס לנתוני השיקים שנבדקו. התוכנה בנויה בצורה מאובטחת בכדי שהנתונים של הצ’קים שקיבלתם ישמרו באופן בטוח בתוך התוכנה. התשובה לבדיקת הצ’ק היא מיידית ומאפשרת לכם לבצע גבייה בטוחה יותר מול לקוחות המשלמים באמצעות שיקים.

ממשק קופה לבדיקת צ’קים אונליין 
 
מערכת נוספת המאפשרת לכם לבצע בדיקת צ’קים אונליין נמצאת בתוך ממשק קופה רושמת. ממשק הקופה מופעל בקופה ממוחשבת ומספק לכם פתרון נגיש ויעיל לבדיקת השיקים בעת התשלום. זה למעשה פתרון מתקדם ביותר המספק מידע חשוב וחיוני לכל בית עסק המקבל שקים לתשלום. 
 
חברת פי.סי.אס גלובל מציעה ללקוחותיה אפליקציה לבדיקת צ’קים
 
מעוניינים לצרף לבית העסק שלכם אפליקציה לבדיקת צ’קים? הגעתם למקום הנכון! חברת פי.סי.אס גלובל פיתחה עבור לקוחותיה תוכנה מתקדמת המשמשת לבדיקת שקים של לקוחות בעת התשלום. השירות הייחודי של החברה יכול לפעול באפליקציה, בממשק של קופה ממוחשבת או בתוכנת מחשב. לפרטים נוספים על התוכנה והאפליקציה לבדיקות שיקים בעת התשלום, התקשרו עכשיו למשרדי חברת פי.סי.אס גלובל או השאירו הודעת ווסטאפ דרך הטלפון הנייד המופיע האתר. 

נציג שלנו ישמח ליצור קשר לפרטים והצעת מחיר

מלאו פרטיכם וניצור קשר בהקדם:

Articles

מאמרים נוספים לעיונכם:

Call Now Button